Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Biuro Administracyjne, Spraw Obywatelskich i Zdrowia
Adres komórki

Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski

Telefon
+48 84 664 2587
+48 84 665 7909
Fax
+48 84 664 4111
Informacje dodatkowe

BIURO ADMINISTRACYJNE, SPRAW OBYWATELSKICH I ZDROWIA realizuje w szczególności zadania z zakresu:
1) prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami i mieniem Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim;
2) utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z wymogami prawa budowlanego w tym realizacja umów dotyczących dostaw energii elektrycznej i gazu;
3) dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego sprawności elementów budynku;
4) przygotowywanie projektów i zakresu rzeczowego remontów;
5) prowadzenie bieżących remontów;
6) utrzymanie czystości i porządku w budynku Starostwa i jego najbliższym otoczeniu, realizacja usług na dostarczanie wody, odprowadzanie i usuwanie nieczystości ciekłych i stałych;
7) gospodarowanie lokalami biurowymi w siedzibie Starostwa Powiatowego;
8) przygotowywanie umów najmu lokali i umów dzierżawy nieruchomości zabudowanych;
9) prowadzenie dozoru w budynku Starostwa;
10) koordynacja i kontrola rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w wydziałach oraz prowadzenie rejestrów skarg i wniosków;
11) koordynacja i kontrola rozpatrywania i załatwiania petycji w wydziałach oraz prowadzenie ewidencji petycji;
12) prowadzenia spraw w zakresie ustalania rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu;
13) realizacji zadań wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej;
14) ewidencjonowania i koordynowania załatwiania skarg i wniosków;
15) wdrażanie stosowania w Starostwie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego;
16) prowadzenie magazynu materiałów związanych z bieżącą obsługą Starostwa oraz serwisu technicznego, konserwacji maszyn i urządzeń;
17) zamawianie i realizacja zamówień pieczęci i pieczątek;
18) prowadzenia Biura Rzeczy Znalezionych;
19) realizacji zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
20) kierowania do pracy i wyrażania zgody na rozwiązanie stosunku pracy z inwalidami wojennymi;
21) prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczenia pieniężnego przeznaczonego na częściowe pokrycie kosztów zagospodarowania i bieżącego utrzymania w Rzeczypospolitej Polskiej osobom posiadającym ważną Kartę Polaka i zamierzającym osiedlić się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na stałe;
22) ewidencja pieczęci urzędowych i pieczątek;
23) nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami;
24) nadzorowania realizacji programów zdrowotnych, opracowywania sprawozdań z ich
realizacji oraz prowadzenia spraw z zakresu profilaktyki i oświaty zdrowotnej; 
2. Archiwum Zakładowe realizuje w szczególności zadania z zakresu:
1) wdrażania i nadzorowania stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;        
2) przechowywania oraz zarządzania dokumentacją przekazaną do archiwum zakładowego przez wydziały Starostwa;
3) wypożyczania akt organom kontrolnym oraz organom ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
Biuro przy znakowaniu pism używa symbolu „BASOZ” 


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Marcin Osuch
Data wytworzenia informacji:
2022-04-22
Osoba wprowadzająca informację:
Marcin Osuch
Dodano do BIP dnia:
2022-04-22