Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Dyrektor
Kierownik
Adres komórki

Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski

Telefon
84 664 46-41
Email

Informacje dodatkowe

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI realizuje w szczególności zadania z zakresu:

1. Referat Nieruchomości:

1)  gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa oraz powiatowym zasobem nieruchomości, a w szczególności zbywania, nabywania i udostępniania tych nieruchomości;

2)  regulowania stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz powiatu i ujawnianie ich jako właścicieli nieruchomości w księgach wieczystych;

3)  przekazywania nieruchomości pomiędzy jednostkami gospodarującymi nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa;

4)  trwałego zarządu nieruchomościami;

5)  użytkowania wieczystego nieruchomości;

6)  ustalania, pobierania i egzekucji opłat z tytułu korzystania z nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz powiatu;

7)  wywłaszczania nieruchomości, ograniczania praw do nieruchomości, udostępniania nieruchomości oraz ustalania odszkodowań z tych tytułów;

8)  zwrotu wywłaszczonych nieruchomości;

9)  przekształcania prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności;

10)   przyznawania własności nieruchomości, wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników;

11)   spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem rolnym;

12)   wspólnot gruntowych i mienia gromadzkiego;

 

2. Referat Ewidencji Grunt i Budynków;

1) scalania i wymiany gruntów rolnych;

2) prowadzenie ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), EGiB);

3) rejestru cen i wartości nieruchomości;

4) gleboznawczej klasyfikacji gruntów;

5) modernizacji ewidencji gruntów i budynków;

6) wydawania wyrysów i wypisów oraz zaświadczeń z EGiB;

7) udostępniania danych z rejestru cen i wartości nieruchomości rzeczoznawcom majątkowym;

8) sporządzania zestawień zbiorczych danych objętych EGiB;

9) archiwizacji materiałów  stanowiących dowody zmian danych ewidencyjnych;

10) prowadzenia powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowania i prowadzenia map i tabel taksacyjnych;

 

Wydział przy znakowaniu pism używa symbolu „GK.”


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds wydawania informacji z ewidencji gruntów i budynków
Okres obejmowania stanowiska:
od 2020-08-01

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds.aktualizacji ewidencji gruntów i budynków

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. prowadzenia skladnicy materiałów ewidencji

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Pomoc administracyjna

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Dyrektora

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds.aktualizacji ewidencji gruntów i budynków

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. aktualizacji ewidencji gruntów i budyunków
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-10-01

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-04-15

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Pomoc administracyjna

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Referent
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-01-02

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Starszy inspektor ds.aktualizacji gruntów i budynków

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok.114


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds prowadzenia zasobów geodezyjno-kartograficznych

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds.gospodarowania nieruchomościami

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Dyrektor Wydziału
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-03-01 do 2021-05-31

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds.aktualizacji gruntów i budynków

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Pomoc administracyjna

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Światowiec Witold Andrzej
Data wytworzenia informacji:
2021-01-22
Osoba wprowadzająca informację:
Dziura Jacek
Dodano do BIP dnia:
2016-03-01